Bedankt bedankt bedankt.. - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Lynn Oers - WaarBenJij.nu Bedankt bedankt bedankt.. - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Lynn Oers - WaarBenJij.nu

Bedankt bedankt bedankt..

Door: Lynn van Oers

Blijf op de hoogte en volg Lynn

04 April 2014 | Turkije, Istanbul

Merhaba!

De dag van vertrek is aangebroken. Gisteren nog naar de universiteit geweest voor het laatst. Nog met een vriendin van ons afgesproken en we hebben natuurlijk Ozden gezien en gesproken. Wat een inspirerende vrouw is dat. We hebben een laatste foto met z'n 4e gemaakt. Deze hadden we namelijk ook al 1 van voor we kwamen.
Gisterenavond met wat huisgenoten en met Maarten nog wat gaan drinken. Eén van de huisgenoten was laatst jarig geweest dus we maakten er een verjaardags/afscheids feestje van. Het was weer gezellig, zoals altijd!

Dan nu.. vrijdagochtend.. Bij de gedachten dat ik nu ook doei tegen deze stad moet gaan zeggen, pink ik toch een traantje weg. Over 1,5 uur gaan we opweg naar het vliegveld. Dat besef begint nu te komen.. Over 12 uur sta ik alweer training te geven aan m'n kiddies en daarna sta ik ook zelf weer op het veld.. Zo gek, maar ook weer zo leuk! Ik kijk er toch wel naar uit. Ook kijk ik uit dat ik mijn welkomstcomité op het vliegveld in m'n armen kan sluiten. *pinkt weer een traantje weg*

Dag mooi Istanbul, dag fijn Kadiköy, dag mooi Moda, dag aangenaam appartement, dag lieve mensen hier, het gaat jullie goed en ik zal nog vaak aan de momenten met jullie terugdenken! Het was me een waar genoegen alles en iedereen te hebben ontmoet! Dit is een ervaring om nooit te vergeten *pinkt nog maar wat traantjes weg*

Ik ga voor de laatste keer hier gebruik maken van de douche en dan m'n koffer definitief sluiten en wegen.

Ik wil iedereen die mijn blogs gelezen heeft super super bedanken! Ik vond het leuk om al mijn verhalen met jullie te delen!!! En vanaf straks komt het weer aan op verhalen in real life, want Lynnie is dan weer terug in Nederland! :)

XXX

*veegt de rest van de tranen af*

  • 04 April 2014 - 08:13

    Yvonne:

    Hoi Lynn, tot vanavond en bedankt voor je verhalen.

  • 04 April 2014 - 09:29

    Marjo:

    Tot straks emissie!!!!!
    Xxx

  • 04 April 2014 - 09:31

    Marjo:

    Uhh meissie kent mijn tablet niet haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lynn

Ik ben samen met 2 klasgnoten 7 weken op afstudeerstage/project in Istanbul. Vanuit deze prachtige stad wil ik graag mijn verhalen met jullie delen!!

Actief sinds 17 Feb. 2014
Verslag gelezen: 1259
Totaal aantal bezoekers 7690

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 04 April 2014

Afstuderen in Istanbul

Landen bezocht: