We hebben een appartement!! - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Lynn Oers - WaarBenJij.nu We hebben een appartement!! - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Lynn Oers - WaarBenJij.nu

We hebben een appartement!!

Door: Lynn van Oers

Blijf op de hoogte en volg Lynn

19 Februari 2014 | Turkije, Istanbul

Merhaba,

De wekker ging weer rond een uur of 9.00. Lekker ontbeten en vervolgens zijn we op onze missie gegaan: op zoek naar de turkse man met de bruine schoenen. Er waren veel turkse mannen, veel bruine schoenen en er was veel mist. De ferry's van het Aziatische naar het Europese deel vaarden dan ook niet, dus het was heeel druk op het bus/ferry station. En wij maar wachten. Na lang zijn foto bestudeerd te hebben zagen we een jongeman aan komen lopen met jawel bruine schoenen, zwarte jas en zwarte tas. Het was hem!!! Jeej! Hij bracht ons naar het desbetreffende appartement en het zag er prachtig uit! Hij moest nog even aan de echte eigenaar (hij was een soort bemiddelaar) navragen of het oké was dat wij maar voor 1.5 maand zouden blijven.

's Middags heb ik een heerlijk middagdutje gedaan en toen ik wakker werd las ik het goede bericht dat de eigenaar van het appartement het goedkeurt dat wij maar 1.5 maand daar zullen verblijven. (Meestal is het vanaf 5 maanden). Joepie joepie joepie!

's Avonds hebben we de sleutels in ontvangst genomen en hebben we om het te vieren pizza gegeten :) Daarna hebben we wat biertjes gekocht in een winkeltje en onder het genot van deze biertjes vieren wij nu dat we vanaf morgen in het appartement zitten! Vannacht het laatste nachtje in het hotel, met een lekker ontbijtje, en vanaf dan zullen wij wakker worden in Moda, ook een gedeelte hier van de wijk. Ik heb zelfs een eigen tweepersoonsbed, woeeeessjjjjj :)

Goed, tot zo ver mijn blijdschap!

Proost en tot nog eeeens!!

XXXX

  • 19 Februari 2014 - 22:47

    Zoef:

    Lynnieeee!

    Super leuk om te lezen dat jullie een appartement hebben!
    Oh en over dat tweepersoonsbed gingen meteen al te veel opmerkingen door mijn hoofd die ik hier maar even niet plaats.
    Laten we het houden op it's your lucky day ;)
    Have fun chickieee!

  • 20 Februari 2014 - 11:45

    Simone:

    Whaaa super fijn dat jullie nu eindelijk een appartementjenhebben! Benieuwd hoe het eruit ziet! Veel plezier!!

  • 20 Februari 2014 - 19:24

    Marjo:

    Hey, fijn hoor eindelijk het appartement!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lynn

Ik ben samen met 2 klasgnoten 7 weken op afstudeerstage/project in Istanbul. Vanuit deze prachtige stad wil ik graag mijn verhalen met jullie delen!!

Actief sinds 17 Feb. 2014
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 7712

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 04 April 2014

Afstuderen in Istanbul

Landen bezocht: