Afstuderen in Istanbul - Reisverslagen van Lynn van Oers - WaarBenJij.nu Afstuderen in Istanbul - Reisverslagen van Lynn van Oers - WaarBenJij.nu

Afstuderen in Istanbul

Het afstuderen is begonnen. Na 3 jaar Culturele Maatschappelijke Vorming in Nederland gedaan te hebben, ga ik nu eens 7 weken een kijkje nemen in het mooie Istanbul. Ik zal hier samen met 2 klasgenoten gaan meedraaien in een project wat is opgezet rondom straatkinderen in de wijk Kadiköy. Ook zullen wij gaan onderzoeken of de begeleiding die het project de straatkinderen biedt, optimaal genoeg is. Een hele klus, maar ook een mooi avontuur.

Recente Reisverslagen:

04 April 2014

Bedankt bedankt bedankt..

03 April 2014

Afscheid nemen is stom

31 Maart 2014

Genieten in het kwadraat

25 Maart 2014

Schoenen

19 Maart 2014

English please!
Lynn

Ik ben samen met 2 klasgnoten 7 weken op afstudeerstage/project in Istanbul. Vanuit deze prachtige stad wil ik graag mijn verhalen met jullie delen!!

Actief sinds 17 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7709

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 04 April 2014

Afstuderen in Istanbul

Landen bezocht: